كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 24 يونيو 2010

مهزومة انغام





كلمات اغنيه مهزومة انغام

ايوة جرحتني وخنتني مع إني كنت حنونة
بتعلن انتصارك عليا بس انا مش مهزومة
ضعيفة مليش طموح
أنا عايشة بدموعي مع الجروح
ما تفوق أنا من غيرك أو بيك
مش واقفة حياتي عليك وبعيش وهعيش
ده هواك كان غلطة ثمنها كبير
ده أنا جيت علي نفسي كتير وخلاص مبجيش
ضحيت علشانك قد ايه كان وهم لوحدى انا عايشة فيه
وليالى انا عشت مسلمة بس الحقيقة ساعات بتبقى مؤلمة
وساعات بنغمش عنيا ساعات وتعدى علنا حاجات وفى يوم بنشوف
وخلاص بعد اللى انا عيشته معاك دلوقتى بقيت شايفاك وبقيت مكشوف
متفوق انا من غيرك او بيك مش واقفة حياتى عليك وبعيش وهعيش
وهواك كان غلطة تمنها كبير انا جيت على نفسى كتير وخلاص مبجيش

هناك 4 تعليقات :


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا