كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 18 يونيو 2012

كلمات اغنية في عيونك اليسا 2012 من البوم اسعد واحدة


كلمات اغنية في عيونك اليسا 

كلمات اغنية في عيونك اليسا 2012 من البوم اسعد واحدة


ف عيونك  لغز واسرار .. ف عيونك رحلة ومشوار
قلبي دا شاعر كلمات عنده مشاعر 
همسات شعر قصايد ابيات جوا عيونك
انا ممكن اضيع عمري واضيع روحي واضيع ف عيونك

ف عيونك  حسيت بامان .. ف عيونك  قلبي انا غرقان

ع كيفك وديني ع كيفك وناديني وارميني وخليني ف عيونك
لو حد عايزني ف حاجه بجد يحلفني بعيونك .. ااااااااه

تعالي اتصالح ع نفسي وانا وياك واعيش جوا سلام
 ايدك واموت وانا بهواك والحيااه فيها تبقي حياه


كلمات البوم اسعد واحدة اليسا


ف عيونك الشرق وليله وسحره .. ف عيونك الغرب نسيمه وبحره

بتغرب ف بلاد واجمع كل ورود بغداد عشان عندي الليه معاد جوا عيونك
تيجي نسمه م بيروت ع خدي تفوت توحشني عيونك

ف عيونك  وطني وبلادي  .. ف عيونك ارضي وميلادي
وحياتك دفيني وف ذاتك خبيني  وم العالم واحميني ف عيونك
وع ورقه ياسمينا اكتب اسامينا حروفها بلونك .. اااااااااااه

تعالي اتصالح ع نفسي وانا وياك واعيش جوا سلام 
ايدك واموت وانا بهواك والحيااه فيها تبقي حياه

هناك تعليق واحد :


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا