كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 11 فبراير 2012

كلمات اغنية قلبت الدنيا لؤي

قلبت الدنيا

انا مين مش عارف نسانى الدنيا اول ما اتكلم روحت انا ف ثاينه 
شوف عندك قلبى انا قلبت الدنيا
****
قلبى مش واخد ع بعده يوم ماسابنى قالى انت مواعده قالى انا بعيش احلى حكايه 
اللى شوفته معاك خلانى نفسى اعيش عمرين من تانى بس تبقى حبيبى معايا
****
انا مين مش عارف نسانى الدنيا  .. اول ما اتكلم روحت انا ف ثاينه 
شوف عندك قلبى انا قلبت الدنيا
****
انا مين مش عارف نسانى الدنيا .. اول ما اتكلم روحت انا ف ثاينه 
شوف عندك قلبى انا قلبت الدنيا
****
كنت بحلم كل حياتى انى اقابل حب حياتى عشت دنيا جديده عليا
فيها كلمه حب شويه شوفت فيك كل الحنيه انت عالم من حواليا
****
انا مين مش عارف نسانى الدنيا .. اول ما اتكلم روحت انا ف ثاينه 
شوف عندك قلبى انا قلبت الدنيا

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا