كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 17 فبراير 2012

كلمات اغنية عايزة اقولك ساندي

عايزة اقولك


بص انا عايزة اقولك بحبك م اول ما قابلتك وانا معجبه بيك ..
كلمتين كانو ف خيالى ف قلبى ليك
كلمتين صدقنى مش بكدب عليك
نفسى اقول للدنيا دية انت اقرب حد ليا روحى بتناديك ..
بص انا عايزة اقولك بحبك م اول ما قابلتك و انا معجبه بيك ..
ياما داريت جوايا هوايا واحنا ما بينا حكاية وبخبى عليك
كنت مكسوفة اعترفلك اعمل ايه ؟؟
 قلبى كل ما يتخطفلك تجرى بيه ..
كنت محتارة بصراحة ف السكوت ..
مش لاقية راحة ع كان عيشت فيه ..

كلمتين كانو ف خيالى ف قلبى ليك
كلمتين صدقنى مش بكدب عليك
نفسى اقول للدنيا دية انت اقرب حد ليا روحى بتناديك ..
طيب بص انا عايزة اقولك بحبك ..

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا