كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 6 فبراير 2012

كلمات اغنية بنت صغيرة امل حجازى


بنت صغيرة

ده فاكرني قال بنت صغيرة غاويه المشوره اسهر في الليل
اكتب جوابات وانام على دمع العين روح يبني وعيش ماتسبتنيش عقلك
صحصحلي وفوق متبصش فوق ده سلامتك مين
ده فاكرني قال بنت صغيرة غاويه المشوره اسهر في الليل
اكتب جوابات وانام وابات على دمع العين روح يبني وعيش ماتسبتنيش عقلك
صحصحلي وفوق متبصش فوق ده سلامتك مين
بضلك بتضلك انا سبتك متشوف ازاي الزي سبتك
وتعبتك قوق قوق يعني اغشك انا العب فيك
طيب اقلك في كلام متزوق لونك مخطفلي متروق
معقول ده كلامي بقى يحوء بان على وجهك وحمر عينيك
ياود انت متبطل مسكنه وكفايه بئى غنى
اصلا انا ماباكيج ده انت على طول في كلام معسول
وبضيع في يومين
خود يابني وشوف واعمل معروف انا بحر غويت مابلاش طنطيط
حتغرق مين بضلك بتضلك انا سبتك
متشوف ازاي الزي سبتك
وتعبتك قوق قوق عزبتك يعني اغشك انا والعب فيك
طيب اقلك في كلام متزوق لونك مخطفلي متروق
معقول ده كلامي بقى يحوء بان على وجهك وحمرت عينيك
ده فاكرني بنت صغيرة غاويه المشوره

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا