كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 13 فبراير 2012

كلمات اغنية هبعد شريف مكاوي 2012


هبعد

هبعد ومش هوجع قلبى لو حتى كنت بموت .. وبجد هحكم ع قلبى ما حب غير بشروط
ما قولتلك ايه بيتعبنى وانت ماقدرتش .. كل الى قلت عليه بيتعب بتعيديه صبح وليل
ودموعى م وجعى بتنزل وانت تقول تمثيل .. انسانى علشان حبيتك وانت الى مفهمتش
فعلا طلع ف ناس من حبها بتبكى .. ع ناس م الفرحة ببعدها بتحكى
وانا م النهارده لا يمكن ابكى ع حد يوم باعنى .. هتغيب ومش هتكون جمبي وانا بردو مش هنساك
وده مش علشان انا حبيتك ده م الى شوفته معاك .. واظلمنى قد ما تظلمنى ما الحب راح ببلاش
وانا بردو هكون احسن منك انا مش هرد عليك .. ولو ف يوم انسان جرحك او شوفت دمع عينيك
اعرف ساعتها ان ده ذنبي ما هو ربنا مبينساش .. فعلا طلع ف ناس من حبها بتبكى
ع ناس م الفرحة ببعدها بتحكى .. وانا م النهارده لا يمكن ابكى ع حد يوم باعنى

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا