كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 28 أكتوبر 2010

مفيش فايدة راغب علامه 2010



كلمات اغنيه مفيش فايدة راغب علامه 2010

ومفيش فايدة بيطنش كل ده ولسه محنش
اديته رنه ولا رنش وانا لسه برضه محرمتش
غلطان انا علشان بسال وصاحبنا عمال بيتقل
وكل مرة عاملى فيها عم الزعلان
ومفيش فايدة بيطنش كل ده ولسه محنش
اديته رنه ولا رنش وانا لسه برضه محرمتش
حركاته باينة ومكشوفة من غير كلام اوى معروفة
ده شكله اكيد شايف شوفه اقوله انا بس ايه
غلطان انا علشان بسال وصاحبنا عمال بيتقل
وكل مرة عاملى فيها عم الزعلان
ومفيش فايدة بيطنش كل ده ولسه محنش
اديته رنه ولا رنش وانا لسه محرمتش
انا عندى ليه الف طريقة وهجيبه قدامى فى دقيقة
بتكلم جد ودى حقيقة ولا هسال عليه
ومفيش فايدة بيطنش كل ده ولسه محنش
اديته رنه ولا رنش وانا لسه محرمتش

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا