كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 5 أكتوبر 2010

عملت اللى عليا محمد عبد المنعم2010

كلمات اغنيه عملت اللى عليا محمد عبد المنعم2010

انا كده عملت اللى عليا
وعملت اكتر من اللى عليا
عشان تكبر فى عين الناس
كان نفسى اعمل منك حاجه
بس اللى اتعود على حاجه
عمره ماهيبطلها خلاص
كانت فرصه عمرك تبقى كويس وتعيش زى الناس
وتعبت معاك بس مفيش بجد زهقت خلاص
بتعامل مع بنى ادم فاضى ومعندوش احساس
كنت بصبر نفسى عليك واقول بكره هيتغير
اتاريك طول عمرك عايز تفضل قليل وصغير
اديتك حب كبير فى سنين ضيعته فى وقت قصير
انا هبعد واريح نفسى اصل انا ياما جيت على نفسى
بس برضه مفيش جديد
هقولك حاجه قبل ما اسيبك انت كده هتفضل على عيبك
الموضوع معاك بيزيد
كانت فرصه عمرك تبقى كويس وتعيش زى الناس
وتعبت معاك بس مفيش بجد زهقت خلاص
بتعامل مع بنى ادم فاضى ومعندوش احساس
كنت بصبر نفسى عليك واقول بكره هيتغير
اديتك حب كبير فى سنين ضيعته فى وقت قصير

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا