كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 24 سبتمبر 2010

وأنا وياك هشام عباس


كلمات اغنيه وأنا وياك هشام عباس

وانا وياك وانا وياك
حبيبى سنه ورا سنه بتفوت
حبيبى وانا فى هواك ده بموت
هنايا ودوايا وانا وياك
اعمل ايه حبيتك
لا ليله منك عمرى هقضيها
لو انا اكون مش جنبك فيها
حياتى ليك وهواك معانيها
عمرى يوم ما نسيتك
انت قلبى قلبى قمر عينى عينى
وانت جنبى قلبى قلبى يا حبيبى يناديلك
قلبى عينى قلبى قلبى يا حبيبى يناديلك
وانا وياك

اد ايه طول مانا وياك
بنسى دنيتى ولا بنساك
قلبى داب حبك وهواك
اعمل ايه اللى جرالى
حبى ليك ده ملهوش نهايه
زى ماهو جواك جوايا
روحى فيك طول مانت معايا
دانت عمرى بحاله
انت قلبى قمر عينى عينى قلبى عينى
اه وانت جنبى قلبى فرحتى بعمرى وسنينى
قلبى عينى قلبى فرحتى بعمرى وسنينى
وانا وياك

حبيبى سنه ورا سنه بتفوت
حبيبى وانا فى هواك ده بموت
هنايا ودوايا وانا وياك
اعمل ايه حبيتك
لا ليله منك عمرى هقضيها
لو انا اكون مش جنبك فيها
حياتى ليك وهواك معانيها
عمرى يوم ما نسيتك
انت قلبى قلبى عينى
قلبى فرحتى بعمرى وسنينى
قلبى عينى قلبى قلبى يا حبيبى يناديلك
وانا وياك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا