كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 29 سبتمبر 2010

قبل ما تودعنى هيثم نبيل



كلمات اغنيه قبل ما تودعنى هيثم نبيل

ياريتك قبل ماتودعني تقول مش هنساك
وانا من قلبي عمري ماهقدر يوم انساك
حبيبي بجد حبيتك
وعمري فى ليلة ما أذيتك
وكان نفسي أكمل عمري معاك

ياريتك قبل ماتودعني تقول مش هنساك
ما دي الكلمة اللى هاتصبرني وانا مش وياك
ولو ممكن تطمني
عليك وانت بعيد عني
يا اقرب ليا منّي حرام عليك

من جوايا هموت عليك .. مش قادر انا اسيب ايديك
ده انت بتاخد حتى منّي وهاين عليك
بعدك اعيش ازاي وليه .. تسوى الدنيا فى بعدك ايه
بكدب لو قلت فى بعادك قادر عليه

انا قلبي بيوجعني مشروخ من جواه
يعيش ازاي ونصه التاني مش هايبقى معاه
ياريت البعد بينسّي
مع اني ماكنش غير نفسي
اعيش غير وانت جمبي وقلبي معاك

من جوايا هموت عليك .. مش قادر انا اسيب ايديك
ده انت بتاخد حتى منّي وهاين عليك
بعدك اعيش ازاي وليه .. تسوى الدنيا فى بعدك ايه
بكدب لو قلت فى بعادك قادر علي

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا