كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 19 أغسطس 2010

عطشان محمد منير


كلمات اغنيه عطشان محمد منير


سيبونى اتوة وحدى عطشان انا عطشان
الدنيا تتوة قدى وماطيقش انا الغطيان
مركب تاخدنى لبلاد بعاد
ولاقى يصادفنى من غير ميعاد
زمن ياخدنى لمكان وعطشان انا عطشان

تصدفنى كتير وشوش قلوب زى البيوت طريق مابعرفوش يوماتى عليى بفوت
سنة ورى سنة اضيع هناك هنا فى رحلتى انا الدمعة ليها صوت

ليلى مالهش عيون قمرى مالهش لون دة انا كان لى فى الهوى مشوار اخضر حنون
اهدى يادمعتى ارسى ياخطوتى انسى يادنيتى كلة علينا يهون

مدونه راندا هابى

راندا هابى
مدونه كلمات الاغانى
كلمات الاغانى
كلمات اغنيه
randahappy
randa happy

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا