كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 24 يوليو 2010

كنا صغار بلاك تيما


كلمات اغنيه كنا صغار بلاك تيما

كنا صغار و كبار و مابيننا كان أسرار
خدنا الطريق على فين و مشينا كام مشوار
الماضي في عينيا و بعيش و انا بينكم
أحلامي طفولية و بشوفها بعيونكم
نفسي في ايدين دافية ولا ف عيون صافية
انا ليه بقابل ناس تضحكلي بالعافية
يا صحابي راجعين وانا راجع
للعب عالناصية و اللعب في الشارع
نضحك بحرية نفرح ولو لحظات
أيامنا حنية نلضمها بالحكايات
حلوة الدموع يا صحاب وانا لسة وسطيكم
ومفيش لا سور ولا باب ولا رعشة ف ايديكم
يا صحابي بسبقكم و ف قلبي أشواقكم
ومهما قولتولي دايما بصدقك

مدونة راندا هابي
راندا هابي

مدونة كلمات الاغاني
كلمات الاغاني
كلمات اغنية
randahappy
randa happy

هناك تعليق واحد :


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا