كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 14 يوليو 2010

يابخت النوم عبد الفتاح الجرينى 2010

كلمات اغنيه يابخت النوم عبد الفتاح الجرينى 2010

ياقولك ايه يابخت النوم
انا باحسده وبالومه لوم
عارفه ليه
علشان بياخدك مني آخر كل يوم
قدام عينيا بس في عالم تاني بعيد
ولو مرتاحه كده خليكي انا حفرحلك
انا مطمن لكن حاسس اني وحيد
بس انا حاسس لو غمضت عينيا حروحلك
لما عينيكي تغمض باغضب علشان وقت لقانا مروح
وافضل قاعد جنبك صاحي اتأمل في ملامحك واسرح
واصحى قبل ما تصحى عشان لما عينيكي تفتح بأفرح
ولو فضتلي العمر صاحية مستحيل حيجيلي نوم
نفسي اشوف كل الأحلام اللي حبيبتي بتحلمي بيها
وانا حعرف الوم احلامك اللي حبيبتي بتحلمي بيها
وبافضل بعد ماتصح فشوق لحد ماتفتكري وتحكيها
انا باعلنها بكل صراحة ياحبيبتي باغير م النوم

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا