كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأحد، 6 يونيو 2010

مقدرش اقول سوما

كلمات اغنيه مقدرش اقول سوما


مقدرش اقول احساسى كان لعبه ف ايديك ... عشان احساسى هو اللى كان هيموت عليك

مقدرش اقول احساسى كان لعبه ف ايديك ... عشان احساسى هو اللى كان هيموت عليك

مقدرتش اشوف احلامى قصادى وملمسهاش ... وقلبى كان هيضيع لو سابك سيبته عااش

وقبل ما امشى احب اقولك مش هنسااااك ... ولا عمرى هنسى الدنيا اللى انا عشتها وياااك

وقبل ما امشى احب اقولك مش هنسااااك ... ولا عمرى هنسى الدنيا اللى انا عشتها وياااك

وان كنت مقدرتش حبى مش هجرح فييك

حبيتك حب محدش حبه لحد مفييش ... وبرغم الحب اللى انا حبيته محبتنيش

حبيتك حب محدش حبه لحد مفييش ... وبرغم الحب اللى انا حبيته محبتنيش

كان قلبى عارف ان في حد ف حياتك ... بس غصب عنه داب واتشد ليييك

مقدرتش اشوف احلامى قصادى وملمسهاش ... وقلبى كان هيضيع لو سابك سيبته عااش

وقبل ما امشى احب اقولك مش هنسااااك ... ولا عمرى هنسى الدنيا اللى انا عشتها وياااك

وان كنت مقدرتش حبى مش هجرح فييك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا