كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 24 سبتمبر 2010

والله ما ها كلمها هشام عباس


كلمات اغنيه والله ما ها كلمها هشام عباس

والله ما ها كلمها ، ولا حتى أجيء وألومها ، دحنا اللي بينا خلاص
دا اللي انكسر يتصلح ، ولا العتاب حيرييح ، اتغير الإحساس
والله ما ها كلمها آآه، ولا حتى أجيء وألومها ، دحنا اللي بينا خلاآآص
دا اللي انكسر يتصلح آآه ، ولا العتاب حيرييح ، اتغير الإحساآآس
وخلاص من عميلها ، ولا يوم حستحملها
دي كانت حياتي روحي أنا ، دي كانت في حضني جمبي هنا ، ويدب ما كملاناش سنة ، ضيعت حياتي
دي كانت حياتي روحي أنا آآآه ، دي كانت في حضني جمبي هنا ، ويدب ما كملاناش سنة ، ضيعت حياتي
ما بقيتش غالي عليها ، أنا راضي كدة خليها ، كدة راحة لية وليها
الجرح دة لهو صغيير ، ولا عمرها حتتغيير ، كدابة دموع عنييها
ما بقيتش غالي عليها لا لا ، أنا راضي كدة خليها ، كدة راحة لية وليها
الجرح دة لهو صغيير ممم ، ولا عمرها حتتغيير ، كدابة دموع عنييها
وخلاص من عميلها ، ولا يوم حستحملها
دي كانت حياتي روحي أنا ، دي كانت في حضني جمبي هنا ، ويدب ما كملاناش سنة ، ضيعت حياااتي
ولا يوووم حستحملها حستحملها حستحملهااااااه
دي كانت حياتي روحي أنا ، دي كانت في حضني جمبي هنا ، ويدب ما كملاناش سنة ، ضيعت حياااتي
دي كانت حياتي روحي أنا ، دي كانت في حضني جمبي هنا ، ويدب ما كملاناش سنة ، ضيعت حياااتي
دي كانت حياتي آآآه روحي أنا، دي كانت في حضني جمبي آآآه هنا ، ويدب ما كملاناش سنة ، دي كانت حياااتي
دي كانت حياتي روحي أنا آآآه ، دي كانت في حضني جمبي هنا ، ويدب ما كملاناش سنة ، دي كانت حياااتي
والله ما ها كلمها

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا