كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 24 سبتمبر 2010

ولا حاجة هشام عباس

كلمات اغنيه ولا حاجة هشام عباس

انا والله ما عملتش ولا حاجة
مش عارف ليه زعلانة من ايه
عايز اعرف عني قالولك ايه
يوقعه بيني وبينك ليه
انا والله ما عملتش ولا حاجة
ياما حاوله يفرقو بينا زمان
اعقلي يا حبيبتي ده كله جنان
لو الموضوع محتاج حلفان
انا واللهي ما عملتش ولا حاجة
مين في قلبي مين غيرك انتي
دول لا كدابين يا حبيبتي
ولا قلبهم عليكي
عرفاني انتي وحفظاني
وعارفة ان انا افكاري بريئة
مش عارف ليه ظلماني
وليه مش لاقي معاكي طريقة
والموضوع مش مستاهل ليه بتخلي الوهم حقيقة
واضح قوي انها تلفيقة
يا حبيبتي مفيش غيرك في حياتي
وحبقى لمين غير ليكي
معقول صدقتي كلامهم
وانا امتى كدبت عليكي
والموضوع مش مستاهل انتي مشفتش حاجة بعنيكي
وانا من امتى ضحكت عليكي ؟؟؟؟

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا