كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 21 يونيو 2010

مش زى حد محمد رشدى


كلمات اغنيه مش زى حد محمد رشدى

اهى هى دى اللى تخطفنى خطف وتساوى الف بنت بصحيح بنت تأمنها باين ف عينها واضحه وطريقها دوغرى وصريح
طيبيتها تدخل الجنه كلامها العادى يتغنى
نصيبى جيت ف سكيتها ومش مجنون افوتها حرام انا اشوفها واستنى
والقلب داب حلم يناديها اهو دا اللى قلبت الدنيا عليه حنيه ايه وطيبه ايه انا بحسد نفسى ع اللى انا فيه
ضحكتها حلم وعملت فيلم عشان اشوفها مرة كمان بنوته جد مش زى حد ولا شوفت ف الرقه دى انسان
طيبيتها تدخل الجنه كلامها العادى يتغنى
نصيبى جيت ف سكيتها ومش مجنون افوتها حرام انا اشوفها واستنى
والقلب داب حلم يناديها اهو دا اللى قلبت الدنيا عليه حنيه ايه وطيبه ايه انا بحسد نفسى ع اللى انا فيه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا