كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 21 يونيو 2010

محسودين نايف البدر

كلمات اغنيه محسودين نايف البدر

غيبنا عن بعضنا سنين انا وينى وهو وين

انا ادرى انا وياه على ها الحب محسودين
محسودين محسودين

تركنى وانا محتاجه عمرى انطفى سراجا
قلبى مصدق اتفاجأ بعد ما كنا احلا اتنين
محسودين محسودين

ابا اعرف على اصراره وشو اخر اخباره
وشو اللى يدور بأفكارة بعد ما غاب عنى سنين
محسودين محسودين

تركنى وانا محتاجه عمرى انطفى سراجا
قلبى مصدق اتفاجأ بعد ما كنا احلا اتنين
محسودين محسودين

انا خايف لقى تانى نوى بالمرة ينسانى
حتى لو هو نسانى ترى هو يبقى من الغالين
محسودين محسودين

تركنى وانا محتاجه عمرى انطفى سراجا
قلبى مصدق اتفاجأ بعد ما كنا احلا اتنين
محسودين محسودين



ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا